assalamualaikum...

hai semua...pertama sekali aku nak bagitahu la..entri aku yg psl kawan tak guna @ berguna ditujukan buat kengkawan sama batch ngn aku..bukan utk senior mahupun junior ok...hehe. takot plak ade yg tersalah anggap...mintak ampun bebanyak....

haha..aku skang kat makmal fssk..skip kelas pertama hubungan insan..kui3....

lately ni banyak plak mende2 yg menyakitkan dan menyentapkan hati berlaku..kekadang tu membuatkan bulu roma berdiri maksudnya berbulu la..

macam mana agaknya nak menghilangkan rasa 'berbulu' tu? agar tak menyakitkan hati orang yang membuatkan kita berbulu..sebab aku tak nak die rasa apa yg aku rasa...biar orang buat kita..tapi kita jangan buat orang..tu masih pegangan aku buat masa ni...tak tahu la kalau ada yang mencabaer kewibawaan aku buat masa-masa yang akan datang...mintak jauh la kan....

ok la..nanti aku sambung lagi..membe aku dah mesej..kelas dah abis...

papai semua..
salam =D

0 comments:

Post a Comment

no talipOn