8 May 2009
8.45 – 10.45 pagi
Teman mak beli ikan/ sayur/ brg basah..beli barang dapur..beli beras 10 kilo..Selama ni ayah yang jalankan rutin tu but since ayah jatuh moto dengan mak dulu..ayah dah tak boleh bawak moto lagi..mata ayah pun dah kabur-kabur..so..for all thz while makcik aku yang tolong bawak mak aku pegi beli brg2, bawa ayah dengan mak pegi check-up kat hospital Melaka. Thnx makcik..
10.45 – 1.00 petang
Sibuk di dapur..
1.00 – 2.00 petang
Akhirnya dapat gak aku memegang novel yang baru aku beli.. BIARLAH YM BERBICARA….So lets layan perasaan sebentar…sambil2 aku merindui si dia yang aku puja dalam diam ( dia tak tahu pun aku menyukai dia, cukuplah aku simpan perasaan ni jauh2 dlm ati aku, sape la aku ni kan… )…kini jauh di mata la katakan kerana cuti sem kali ni..jumpe lagi bulan 6 ni ye..kawaii..
2.00-5.30 ptang
Teet..tett..sau mesej dihantar..dayah a.k.a boncEt ( member baikku kt kg ) nk datang melepak kat rumah. Dia ponteng keje. Hehe. Kitorang tgk crite kat tv3 memule..ala crite demi masa lakonan Sheila rusly sebagai ibu yang buta d=sebelah matanya..Huu..sedey gak crite die..and aku tertarik dengan nyanyian syair dari arab yang dialunkan di penghujung crite tersebut. Nice job Sheila…
Pastu aku dgn cik dayah tgk movie …crite Mall Corp..Bapak lawak crite die.. Crite neh ak amek dr Pali..Incik Presiden aku.. Ape lagi..2 anak dara neh ketawa berdekah2 kat dalam bilek aku…
5.30 – 7.30 petang
Lepas je cik dayah balek..aku cepat2 solat asar..pastu lepak kat ruang tamu sambil sambung balek baca novel BIARLAH YM BERBICARA…Huhu….sampai magrib…tak sedar langsong msa berlalu..itulah aku nih…dah lama sangat tak jumpa hobi kesayanganku…
8.00 – 8.30 malam
Akhirnya habis juga novel yang aku baca..best nye novel ni…Nice job Hanni Ramsul…Indah sungguh ya kisah2 dalam novel..Bila agaknya aku nak dapat kisah cinta mcm dlm novel… aku sangat tertarik satu madah yang diucapkan oleh Hero dalam novel ni kpd heroinnya…
“saya berharap sangat tiba2 awak akan rindu pada saya, dan tiba2 awak akan jatuh cinta pada saya…”

0 comments:

Post a Comment

no talipOn